Monday 25 October 2010

下一步: IUI or IVF?

呢個星期, 知道老公的result後, 我真係好努力! 星期六去打了一個鐘 tennis, 星期日又做咗半個鐘頭 gym (全部30mins都係aerobic exercise). 做 gym 仲係捉埋老公一齊去的! 當然, 佢啱啱開始, 做得15mins aerobic exercise, 但都好吖, 至少係個開始.

我星期六再去見中醫時, 報告咗照輸卵管同驗丁丁的result. 我話佢知morphology得4%, 點知佢話, 世衛的最新標準已經調低咗去5% (vs 之前的15%). 不過, 佢話事實上15%係定得太高, 5%又定得太低. 佢個人經驗係, 大約morphology去到8%, 就可以natural conception.

醫師話, 畀一兩個月時間老公improve吓先, 如果丁丁有進步, 咁就算要做treatment, 成功機會都高啲.

我想, 如果真係幾管齊下係improve到, 可能佢分分鐘去番個比較靚仔數, 可能到時natural都搞得掂 (妄想中)

我有少少心大心細, 係咪應該做住treatment等呢? 定係natural住等呢? 因為12月20日我就會見Dr. Tay, 到時我會要老公再驗一次, 睇吓啲counts點, 因為我想聽埋Dr. Tay意見至決定, 係咪真係做IVF. 做唔做一次IUI先好呢?

No comments: