Tuesday 19 October 2010

輸卵管造影

噚日下晝喺仁安度做咗輸卵管造影, 醫生一放完藥水就已經告訴我, 兩邊都係通

一早有心理準備, 過程會"唔係幾好受", 但去到醫生用鴨咀挾"撐"開子宮頸時, 忍唔住縮了一下. 好彩醫生跟手好快就放入導管同埋波波(防正條管走位), 跟住話最辛苦時間過咗了... 我至呼一口氣... 之後放藥水等等, 都唔覺得痛lu~ 晚上只係有少少見血, 應該係正常情況

喺仁安度做, 一來覺得醫院設備好啲, 安心啲. 二來, 護士同醫生都好pro. 個護士喺醫生未入嚟之前, 不停同我傾偈, 又話晒成個過程俾我知, 叫我唔使驚. 好得佢, 我喺等候十分鐘入便,冇乜諗過啲唔等洗嘢, 跟住醫生就入嚟, 講解程序後就開動. 簡單嚟講, 係連驚時候都冇

總之而家, 又過一關

最後一個test, 就係老公semen analysis, 希望佢都ok, 咁就可以做IUI

btw, 我有個住係日本朋友介紹我食maca. 佢話日本男女個個諗住生小朋友都食. 中國人以為係強精藥, 實際上係男女都食得, 可以自然調節hormones. 我上wikipedia search過, 又好似真係好天然咁, 冇乜負作用... 我呢個朋友試咗五個月都未有 (佢後生過我), 後嚟research發現呢隻嘢, 食咗個幾月就preg咗... 有冇人試過呢?

No comments: