Tuesday 12 October 2010

I'm ready to go!

我係一個"鱷魚頭, 老襯底"的人, 表面看來好堅強, 實際上成日諗野諗埋一邊, 會鑽牛角尖, 好鬼"灰".

上個cycle的完結, 意味我要認真決定是否踏入做treatment的路. 之前成日講笑咁同自己/老公講, 就算做treatment都冇壞, 分分鐘到時運氣打孖上, 一次搞掂, 唔使再煩. 但心裡面, 我不得不承認壓力好大, 尤其當我不停求醫都搵唔到問題所在(唔包括我老公, 只係講我自己), 尤其我要承受埋老公果份壓力...

自問從來無試過好似2010年咁乏力一年, 工作唔順利 (工作左十幾年, 第一次遇到滑鐵盧), 連生仔都唔順利. 我從來都知自己唔會係好lucky咁try一兩個cycle就成功的人, 但冇諗過一年過去都唔成功.

day1果日, 表面我冇乜野, 好似預左咁. 實際上個心好傷. 忍唔住猛咁問神, 點解? 點解? 點解?

"點解"呢個問題, 我好多年都冇問過, 因為我知道, 好多事冇得解. 但今次, 實在忍唔住. 我甚至覺得, 天父已經拎走晒我所有盼望和歡樂...

不過, "做人, 總要信!"

今朝返工時, 天氣好舒服, 腦內又浮起一首讚美的詩歌 "何等恩典". 我唔明白為何在這等心情下, 還有詩歌atuomatic咁在腦內loop, 但那一刻我感覺良好. 返到公司, 坐埋位, surfing緊各位戰友的blog, 睇到一個個經過好多努力後成功的個案, 突然想通了. 或者, 天父讓我有機會去經歷做treatment, 係想我見多樣野, 經歷多樣野, 豐富我的人生. 如果係咁, 求天父使用我的經歷, 日後可以成為別人的幫助, 就好似我從各位bloggers身上得到很大很大的鼓勵和祝福一樣.

姊妹們, I'm ready to GO!

No comments: