Thursday 28 October 2010

補充黃體針(一)

今日係第一次打補充黃體針. 由於老丁丁report麻麻地, 我都冇乜期望. 不過醫生叫打就即管打啦! 仁安的姑娘手勢好好, 開始press藥水時仲問我痛唔痛, 我話ok喎! 佢就話我忍得. 其實我喺度諗緊, 枝針插得好淺咋喎, 我針炙時枝針仲插得深啲... 我都已經習慣晒針炙, 又點會覺得痛呢

呢個cycle我day 15至排卵, 如果照平時26或27 day-cycle的話, 咁好明顯係黃體不足了, 高溫期太短, 所以咁耐都唔成功, 可能我都有份contribute. 希望今次打咗針, period可以長番少少, 應該有至少28-day至正常啦...

今日打完第一針, 下星期一仲有一針... 打完第二針, 要隔幾多日唔嚟m至要check呢

No comments: