Thursday 21 October 2010

IVF?

今日去了仁安覆診, 老公亦驗了丁丁.

照超聲波, 左邊卵巢見到卵泡, size各方面都ok, 但未排得. 估計要day 14-15至排 (今日day 12). 以我26-day cycle計, 我黃體銅係唔夠, 要打針補充黃體銅

周醫生本來想開口叫我下個cycle做IUI, 點知一見到老公丁丁的報告, 面色一沉...

motility: 15% (vs >50%)

morphology: 4% (vs >15%)

跟住就話, 睇怕只能夠做IVF...

老公個樣無晒表情. 周醫生見佢咁, 就話想試IUI都可以試一次, 下個cycle返嚟, 試吓洗咗之後夠唔夠數啦, 夠就做IUI, 唔夠, 就要諗IVF. 不過佢都話, 可能我老公瞓得太少 (佢算早瞓, 但日日都係半夜四點幾起身就睇美股...), 影響咗...

其實我心裡一早預咗會係咁, 而家反而relax咗.

我估我老公好唔開心, 但佢冇講, 凈係唔出聲 我就同佢講, 一來可能因為佢壓力好大, 丁丁至會唔好啦; 二來, 我地一齊做多啲運動囉; 三來, 試吓我朋友介紹maca, 睇吓好唔好啲? 最後, 仲叫佢星期六跟埋我去針炙, 睇吓幫唔幫到手? 唔使咁絕望

再者, 就算真係IVF, 咪IVF囉, 仲可以減少非優質胚胎的情況... 咁都冇壞啫...

佢一路聽, 凈係點頭, 冇出過聲 哎...

我叫咗周醫生寫埋信俾我去QM排. 起初以為公家証有公務員隊 (我係公務員嘛 ), 可以唔使等咁耐, 但原來係冇架 (我實在太天真)! 打去問, 姑娘話要排兩年... 打去私家隊, 好快喎, 見QM的醫生都明年一二月, 如果見HA的醫生, 就十一月已經可以. 姑娘話兩邊用藥都一樣, 基本上冇分別... 你地話呢?

我諗住諗埋呢幾日, 下星期拎到周醫生referral letter, 就去排定QM的私家隊. IVF咁貴, 一定要搵啲平啲方法至得

No comments: