Friday 10 September 2010

放榜無限次...

聽日, 又夠期放榜...

而家的心情真係好奇怪, 每晚都覺得好攰, 但每晚都難以入眠, 瞓著左, 兩三個鐘頭又醒一次. 翻來覆去, 不停諗以下的嘢:

- 生命在上帝的手裡, 給與不給, 都在上帝手中, 我不應憂慮

- 得與唔得, 其實已經係定數, 我諗都冇用

- 我其實唔應該瞓唔著, 反而應該盡量爭取休息, 為懷 b做準備

但愈諗, 就愈辛苦...

過去八個cycle, 有feel冇feel乜都試過, 最明顯係上個月由排卵後一直胸痛, 痛左12日, m小姐來前兩日開始不痛了... 結果失敗了...

呢個月, 排卵後三/四日至開始有胸痛, 第九/十日起開始有啲nipple痛, 下面仲怨住怨住... 呢兩日又開始又水狀分泌 (但水狀分泌以前又試過喎)... 我不停同自己講, 呢啲全部都唔可以作準, 因為好多人bingo之前一啲先兆都冇... 而呢啲所謂的feel, 其實都係因為個人太留意自己身體狀況, 諗多左...愈諗得多, 只會對自己冇益...不過又不時check住, 自己仲有冇brest pain (脹是一直都很脹, 不踫佢又冇乜特別唔舒服, 但一掂就痛)...

我就來癲架嘞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: