Sunday 19 September 2010

要轉中醫了...

本來諗住搵個喺中環的中醫,方便一啲,唔使過海。係貴少少,但係預咗,因為喺中環嘛,舖租都貴啲啦!

第一個次睇佢,撞正排卵期,佢話我的脈膊比較弱,唔似已經食咗半年中藥(睇佢之前我睇咗另外兩個中醫半年)。我當時諗,可能果段時間我已經停咗兩個月冇食中藥,所以keep up唔到啦。唔緊要啦,咪再開始囉!

到第二個星返去,佢話我啲脈“返晒嚟”,仲話我可能好受得佢嘅針炙。我不知幾開心,仲開始慶幸搵到我令我咁快可以boost up的醫師。加上我地濕疹+牛皮癬亦都好咗,仲四圍介紹人去買佢隻藥膏。

到第三個星期,等派彩。佢摸完脈之後,我問佢似嚟m定似bingo,因為我對上個cycle個胸不斷脹痛,仲第一次感覺到nipple會痛。但同時我心裡又覺得自己唔係咁good luck,所以冇check捧捧。佢笑笑口話,我好識問問題,跟住答我50-50啦。我當時感覺佢都幾tricky。當然,呢個亦係最play safe的答案。

到第四個星期,m小姐已經嚟咗。佢一摸脈就話我啲脈又沉晒,即係我個底真係好弱。我問,咁即係點?佢話照我脈象睇,我至少要食中藥同針多半年。吓?咁即係點呀,請佢再elaborate,佢話一個月好難睇得準。

我有話畀佢聽嚟緊會見生育科。佢又話,好吖,一般生育科會叫你食排卵藥先啦,咁可以check住,因為中醫睇唔到有冇排卵,亦唔會知道卵子的size,睇生育科就可以check到,咁我一邊用西醫check住,一邊用中藥補身,咪好囉。佢跟住又話,你呢個年紀,睇怕去到佢同你做完一大輪test就會叫你直接做ivf架嘞(吓?佢又知?唔使睇數據?how about所有數據都好ok呢?加上個醫生係我一個朋友睇過,佢都冇做ivf喎!)跟住佢就愈講愈興奮,話我個case,基本上“唔大機會可以natural有bb”睇怕都要做ivf,做ivf期間仲要一路以針炙輔助至得

我心諗,唔係嘛?中西醫不同途我理解,但冇乜理由兩個個西醫話我一切正常,去到中醫佢話我唔做ivf唔使指意有bb吓嘛?

加上我睇過一共三個中醫,另外兩個都唔係咁講架喎!另外兩個都話我腎脈係弱啲,但係冇乜基本問題喎。老中醫話隨時可以preg,另一個男中醫話而家我未係最好狀態,最好gear up咗至生bb,咁個bb健康啲,會好湊啲。但從來未有醫生話我唔得到一個地步係唔做ivf唔使諗

我聽完未識嬲,凈係覺得好灰 到下晝,心理壓力大到不得了。我好驚我真係佢講到咁差。明明之前個個醫生/醫師都話我基本ok,最critical的一個都係話,我而家嘅狀態就算生到,都可能未必畀到最好嘅畀我個bb,但都冇話過我「唔得」。我接受唔到囉!跟住成個下晝極唔開心,開始懷疑自己...

返到屋企同老公講,佢話,哎,好多醫生都係sales嚟架咋!我唔明,佢就話,唔話得你差點叫你check呢樣check果樣、繼續睇佢、畀錢佢賺!

如果呢位女醫師真係咁,我真係覺得好失望。當然,我無憑証話佢就係sales,但佢令我咁唔開心,我諗我唔會再睇佢嘞。我從來唔係一個諱疾忌醫的人,但我真係唔明點解佢可以:

  • 第二、三個星期睇佢時講到我狀態咁好,as if佢的藥同treatment喺我身上好effective;但轉個頭就話我其實好weak,要至少半年或以上至可以改善。
  • 一時就話一個月睇唔準,一時就話我個情況睇怕唔做ivf都唔可以有機會preg,仲要一路做ivf一路針炙至有機會
  • 呢頭話我腎脈咁weak,冇乜機會己preg,另一頭就話其實中醫好多嘢都睇唔到,叫我去睇生育科keep monitoring,等佢可以配合用藥
天呀!你玩晒啦!

咁即係無論點,我要繼續畀成五/六千蚊個月你?如果你嘅功力就係講上述呢啲唔使負責任的comment,我仲可以繼續畀五/六千蚊個月你,我咪好stupid?

算啦,我都係搵過個平實啲、實話實說的中醫,慢慢調理。

坦白講,去到今時今日,我都急唔嚟。不過,一個有真材實料、supportive的醫生/醫師好重要。我地呢啲人,等極都未有,心理狀態已經唔好,再加埋呢啲凈係喺度危言崇聽的醫生/醫師,只會令我更難受。


No comments: