Thursday 30 September 2010

第一次睇生育輔助專科醫生

距離見Dr. Tay的日子仲有三個月. 八月時, 在朋友介紹下約左另一位唔使排咁耐隊的生育輔助專科醫生. 等左兩個月, 噚日終於見到佢. 老公都有陪我去

佢問左我一D period的情況下, 就同我照超聲波, 話我有輕微子宮後屈, 左邊卵巢size較細, 卵泡數量亦較少, 可能係左邊卵巢開始aging. 但佢話我己經36, 開始出現aging都好正常. 又話我子宮後屈都係好輕微, 應該唔會對懷孕有影響. 佢又confirm左我呢個cycle已經排左卵, 內膜有11.2mm, 好正常咁話.

後來老公入埋嚟, 就同我地講解佢分析同建議. 佢話, 我情況睇嚟冇乜大問題, 但因為已經36, 唔應該再等, 佢建議我做IUI, 但做IUI之前都必須老公驗左精先. 佢話, 其實35或以上, 試左半年都未有的話, 可能唔係雙方有咩問題, 而係歲月不饒人, 機能開始老化... 所以應該開始做treatment. 佢話做IUI, 可以每個cycle"谷"多啲卵子出嚟, 咁就增加懷孕機會, 不過要接受到有機會出現雙胞胎或多胎. 我心諗, 咁不知幾好, 一定過搞掂, 唔使再煩

醫生本來建議老公橫掂都嚟咗, 叫佢留埋丁丁. 姑娘仲帶我地去參觀咗男士專用的"留丁丁房", 不過老公都係話, 如果今個cycle都唔得至留啦... 我知我老公係迫唔嚟, 所以都冇勉強佢

我覺得今次見專科醫生最大收鑊係, 老公親自聽到醫生好全面的分析, 同埋好清晰咁知道, 有啲野唔可以再等運到. 我見佢聽時候"乸"埋晒口面, 我估佢今次真係"聽到"個message.

其實, 我心裡雖然一直覺得做IUI冇乜大不了, 但心裡著實有些少抗拒. 我會諗, 我period咁正常, 又有排卵, 應該唔使去到做treatment啩. 但係, 事實真係唔係咁. 做treatment其實係buy time, 亦可以增加成功的機會. 當然, 我會擔心d hormone藥對身體有影響, 但相信一切喺醫生monitor下發生, 應該都係安全...平時食埋食埋咁多藥, 都對身體唔好架啦... 有時做人真係應該阿Q啲, 唔好諗得太負面.

題外話:

不得不讚, 我老公真係進步左, 肯為我多左. 我今日返工又唔記得帶藥, 頭先打畀佢, 問佢今日使唔使出去(佢平日係home office的), 如果出開去見客就拎啲藥嚟office畀我啦... 佢話今日唔使出去, 但都拎畀我啦... 真係"巧梗動". 各位sisters唔好覺得好奇怪, 我老公係一個好self-centered人, 以前喺屋企 (喺屋企範圍入邊), 叫佢順手遞啲野俾你, 佢都唔肯, 話者做完都有說話俾你聽... 就係因為佢係咁, 所以結婚頭四年都覺得, 未ready去生bb... 直到我踏入34/35歲. 希望我老公繼續"生性", 我地又有luck, 唔使真係去到做treatment, 否則我驚佢又要用another half year or more 去接受呢件事.. 咁搞得嚟, 我就37/38嘞...

No comments: