Wednesday 15 September 2010

心情有點down... part 2

其實我知我唔係真係試左好耐, 實在唔應該無病呻吟... 但呢兩日真係有點down... 甚至有 d 轉牛角尖

在腦內盤旋的問題包括:

  • 咁多年來, 一次bingo都未試過 (有避孕同無避孕的情況下)... 會唔會係我機能上有問題呢?
  • 婦科醫生一直話我一切都好正常, 又話未夠40, 唔使驗卵巢功能... 咁點解咁多姊妹又會知自己FSH幾多?
  • 婦科醫生又話, 我子宮內膜在cycle內有0.8-1.3mm厚, 好正常, 咁但係我cycle偏短 (得average 26日), 係咪黃體唔夠? 但今個cycle 中醫師同我勁補黃體, 補完都係唔得, 咁跟住可以點?
  • 以前未諗生bb, m前一切好smooth, 冇乜特別話嚴重經痛, 或者胸痛... 而家乜都有. 係我敏感, 定係個人出左問題?
  • 如果真係一切正常, 點解咁耐都未中? 研究數字又話, 75% 人會在半年內bingo, 90%人可以在一年內bingo?

都話轉牛角尖, d 問題係打晒困籠的, 仲要不停loop

希望呢 d 問題, 29/9見dr chow時可以問, 佢又唔嫌我煩啦

No comments: