Sunday 26 September 2010

終於可以吁一日氣!

噚日睇咗另一個中醫。診所雖然喺中環,但比較簡陋,醫師比我想像中年輕。呢位醫師,睇佢個website仲以為佢係老中醫,原來都只係五十上下,好似喺廣州讀醫,算係好早期註冊做中醫的一批執業中醫。

去到見唔到有人龍,心裡有丁點覺得意外。因為以往睇親的醫師,大都要排隊。原來佢每小時凈係schedule睇4個病人,時間manage得比較好,所以唔使嘥時等。

見到醫師,說明來意。我告訴他我試了9個月都未有。佢問我地有冇做check-up,我說了一些,簡單而言,是男女都未有做最detail的check-up:老公未驗丁丁,我亦都未照過輸卵管。佢把完脈,自言自語:冇乜嘢吖,係脈細啲啫。跟住佢問我有冇其他病痛,生活有冇其他問題。我說我睡眠質素較差,差的時候每兩小時會醒一次,好的時候也極少可以一覺瞓天光,不過醒咗之後,去個廁所或飲啖水之後,都可以瞓番的。佢就話,咁都ok,唔係急醒同瞓唔返的話,基本上都可以。我再問醫師,我的狀態點呢?佢就話,冇乜大問題,係血氣差少少,但係應該唔會搞到懷唔到孕。不過,中醫睇唔到輸卵管有冇問題,所以都係去check check好啲。但你check輸卵管之前,都係先生check丁丁重要,因為佢佔咗40%。依你的身體情況,基本上應該冇乜問題

我聽到的時候,心裡就係吁了一大氣!為免影響佢,我專登冇同佢講先前個醫師同我講嘅嘢,等佢自己把完脈斷症,好彩佢的初步診斷都幾positive。佢都叫我要keep住做運動啦,咁應該ok嘅。

佢幫我針炙時,我真係幾感動喎。佢見到我身上的針印,知道我針開,就問有冇針幾個比較特別的位置,包括頭頂同前額,仲有小腹兩側。我話冇呀。佢就話,咁即係佢冇幫你搞過睡眠質素同啲濕疹喎。跟住仲燒枝艾喺我肚臍位。以為佢施完針,我就瞓住等啦,佢原來每兩分鐘入嚟睇吓我,仲會轉一轉啲艾的位置,第一次係對正肚臍,第二次係左側,第三次係右側。如是者,每兩分鐘轉一轉。坦白說,係第一次見中醫咁樣keep住每兩分鐘照顧一下你,仲要分先後咁加微電嚟刺激穴道(我之前睇過一個老中醫,都係間中入嚟轉吓枝針,等啲針“氣”可以刺激穴道,但真係未試過有佢咁密;之前睇果個醫師,就一開始駁晒電,全部20分鐘)。有次入嚟見佢拆晒啲針,以為搞掂,點知仲有背部同頸部,今次唔使燒艾,佢就交畀助手間唔時嚟睇吓我!針完出去攞藥,畀完錢轉身想走,又畀佢叫住,仲來仲要貼耳穴!嘩,咁好抵啫,七百蚊有找,乜都做晒!仲咁好服侍!我真係感動架!

其實我係一個好易話為嘅病人。從來都同醫生好合作,亦傾向信任我睇嘅醫生。咁耐以嚟,上個醫師係我生命中第一次遇到的一個令我懷疑佢醫德的人。到現在,我都只能夠話係懷疑,因為我實在冇真憑實據話佢講嘅嘢唔敢。但係喺我噚日針炙期間,我同呢位醫師講起上一個醫師對我的comment,佢第一個反應係:“佢憑乜嘢咁講呀?冇證冇據,點可以咁講呀!除非check咗知道你輸卵管唔通啫!”佢就叫我下次帶埋之前睇過的藥方,特別覺得好嘅同唔好嘅,都畀佢睇吓,等佢可以參詳。我就問,點叫做唔好?我有話畀佢聽,我成日半夜個身發熱,有時會熱醒,咁可以令到自己唔熱醒,舒服咗,係咪就叫好?佢話,係呀,因為你本身個底會發熱,啲藥啱嘅咪可以紓緩,唔啱嘅你咪keep住會繼續係咁。

我明多咗一啲嘢。我轉中醫呢個決定,應該冇錯

點都好,我會keep住remind自己,睇中醫係調理!我要用一個最好的狀態,去接迎我的小天使!

No comments: