Monday 13 September 2010

長路漫漫

m小姐遲了兩天, 還是找上門了...

些少失望, 但仲manage到... 不過, 同每一個月面見m小姐一樣, 難以自制又再催我老公去做semen analysis... 有時我覺得, 我每個月花咁多時間心力去improve自己的condition, 佢就繼續"話之我"... 有時會負面咁諗, 條路好似得自己一個喺度行...

星期六見醫師時佢都話, 得同唔得好多時真係在乎心情, 因為個人緊張, 影響到hormone分泌, 就影響成孕. 好多時無心插柳至會柳成蔭. 佢仲叫我, 繼續做運動, focus工作, side track自己的attention. 唔諗, 就會有意外驚喜

噚日崇拜講員講得好好, 當我們發現前路茫茫, 伸手不見五指時, 更應定睛看著主耶穌, 因為我們可以依靠的, 不是人的知識和聰明. 一切得與不得, 在乎我們能否全心信靠...

我的好處不在神以外, 我要相信天父不會留下一樣好的東西不給我! 我要加油, think positive!

No comments: