Tuesday 21 September 2010

主若願意, 我必可以

發生中醫事件後的周末, 因為連續兩日要做姊妹, 根本無時間再諗. 噚日再在internet度做下research, 諗住去中環另一個中醫度試試. 不過我同自己講, 要抱住純為調理的心態去睇, 否則, 我只會令自己再有唔開心的機會.

其實今次呢單中醫事件, 於我而言係當頭捧喝. 其實上星期日返崇拜, 講員已經在講, 我們在前路茫茫時應抓著神, 不是仗著人的知慧和聰明. 但知易行難, 還是希望倚靠人的智慧, 雖然不是我的智慧, 卻也是想仗著各位醫生的智慧. 直到上星期五發生果件事, 天父彷彿在向我說: 你以為你可以抓住佢來幫你咩? 佢幫唔到你, 仲令你消沉... 我一直在等你, 守護你, 難著你不知道麼?

天父愛我, 我又如何會不知?

昨天下班的路上, 雨下得很大. 腦內浮起了少時常唱的一首詩歌:

"非勢力, 非才能, 主說: 乃靠我的靈成事."

今天起, 我每清晨都要向神呼求, 求天父按祂的心意成就我的願望.

主若願意, 我必可以!

No comments: